حفظ آثار

شهید منصور رنجبری

جعفری مقدم | پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

شهید منصور رنجبری
 شهید منصور رنجبری

برای مشاهده در کیفیت اصلی بر روی تصویر کلیلک کنید


مشخصات شهید
نام پدر : احمد علی
تاریخ تولد :
مسئولیت نظامی : سرباز رشید اسلام
آخرین عملیات :
تاریخ شهادت : 1365/03/26
عامل شهادت :
محل شهادت : شلمجاران
مزار شهید:

قسمتی وصیتنامه شهید منصور رنجبری
با عرض سلام و درود خدمت رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی و ملت دلیر و شهید پرور ایران.
اینجانب منصور رنجبری فرزند احمدعلی رنجبری درحال نوشتن وصیتنامه خویش می‌باشم باشد که در زمره‌ی شهدا باشیم.
پدرم و مادرم می‌دانم که از مرگ من ناراحت می‌شوید اما این شهادت در راه حق است و مرحله‌ای از تکامل که ریشه‌های ظلم را می‌خشکاند از شما کمال تشکر را دارم که مرا راهنمایی کردید تا مسیر درست زندگی را فراگیرم پس بعد از مرگ من شیون وزاری نکنید چرا که اشک و زاری برای سیدالشهداء (علیه السلام) و مظلومیت اهل بیت (علیهم السلام) است. شهادت همچون شربتی گواراست که نصیب انسانهای خاص خداوند می‌شود. من شما را وصیت به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنم باشد که ادامه دهنده‌ی راه ما شهیدان که دفاع ازحق است، باشید. نگذارید دشمنان همچون آمریکا و انگلیس با حیله و نیرنگهای مختلف این انقلاب تازه شکفته ما را از بین ببرند. خواهران و برادران عزیزم، می‌دانم که افسرده و غمگین می‌شوید، اما بدانید که شهادت حق است. من از شما می‌خواهم احسان و نیکی کردن به پدر و مادرتان را پیشه‌ی خود کنید و…

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی