حفظ آثار

شهید علی عبدی (جاوید الاثر)

جعفری مقدم | شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۵ ب.ظ | ۱ نظر
شهید علی عبدی (جاوید الاثر)

شهید علی عبدی

برای مشاهده در کیفیت اصلی بر روی تصویر کلیلک کنید

مشخصات شهید
نام : علی
نام خانوادگی : عیدی
نام پدر :
احمد
تاریخ تولد : 1344/10/09
محل تولد : تهران
اعزام به جبهه : 1362/01/14
نحوه اعزام : بسیج
تاریخ مفقود الاثری : 1362/03/24
محل مفقود شدن : سرپل ذهاب

وصیتنامه شهید
بسمه تعالی
وصیتنامه شهید علی عبدی 
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
(اى پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانى که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‏اند، و نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند.
با نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان  نام یگانه منجی عالم بشریت مهدی صاحب الزمان (عج) و به نام نایب بر حق امام زمان (عج) حضرت آیت الله العظمی الامام خمینی و به نام شهدای گلگون کفن و به نام مجروحین و معلولین جنگ تحمیلی .
با سلام خدمت بقیه الله الاعظم و با سلام به شهیدان زنده انقلاب از کربلای حسین (ع) تا کربلای خمینی
با سلام خدمت پدر و مادر عزیزم امیدوارم که همیشه و همه جا که هستید در سایه توجهات خداوند منان خوب باشید . پدر و مادر عزیزم قبل از اینکه وصیتنامه خود را شروع کنم از شما عاجزانه خواهانم که نافرمانی‌هایی را که راجع به شما نمودم ببخشید و زحمات خود را حلالم فرمایید. زیرا که می‌گویند بهشت زیر پای پدران و مادران است و اگر شما مرا حلال نکنید شاید آن دنیا مورد بازخواست پروردگار قرار گیرم . پدر و مادر عزیزم شما باید افتخار کنید که چنین فرزندی را پرورانده و تقدیم خداوند عظیم الشأن نمودید زیرا که نصیب همه کس نمی‌شود که چنین پاسدارانی را فدای انقلاب کند. شما باید افتخار نمائید که چنین فرزندی پرورش داده‌اید تا سرباز امام زمان (عج) باشد و از دستاوردهای انقلاب محافظت نماید.
مادرم من در طول زندگی گناهان بسیار نمودم و نافرمانی های عمیقی انجام دادم ولی همیشه آنموقع هم که نیز گناه انجام می‌دادم در دلم شور خدائی بود و همیشه می‌خواستم که در راه خدا کار کنم و زحماتم در زندگی برای خدا باشد که در آن دنیا در پیشگاه حق تعالی سربلند و سرافراز باشم و از جمله خطاکاران نباشم .
و بالاخره این نور حقیقت در دلم جرقه زد و مرا بسوی عدل خدائی کشید و مرا راهی جبهه حق علیه باطل کرد تا با نبرد و ریختن خونم در این راه بتوانم گناهان گذشته خود را جبران و پیش خالق بزرگ رو سفید و پاک از گناه بیرون آیم . چرا که خدا فرموده است که شهید با ریختن اولین قطره خونش تمام گناهانش پاک می گردد و چون مولودی تازه متولد شده منزه از هر معصیت می‌شود و خدا در آن دنیا گناهان گذشته او را نادیده گرفته و با شهیدان کربلا محشورشان می‌کند و البته شرطی دارد و آن این است که نبرد او خالص و کلاً برای خدا باشد و خدا ناکرده شرک و دوروئی در آن نباشد که انشاءالله کار ما نیز چنین بوده باشد. پدر و مادرم، من راهم را انتخاب نموده‌ام و از اینکه چنین راهی را انتخاب نمودم افتخار می‌کنم زیرا هر انسانی بالاخره به دیار ابدیت می‌رود و چه بهتر که این رفتن ، رفتنی خوش و دلپذیر باشد .
من آمدم به جبهه، آمدم تا با یاری نمودن روح خدا و اهدافش حکومت اسلامی را در کشورمان و کشورهای دیگر برقرار کنیم، آمدم تا رهرو شهیدان زنده دیگر باشم، آمدم تا رهرو قرآن باشم،‌ آمدم تا رهرو پرچم لااله‌الاالله باشم، آمدم تا رهرو خون حسین(ع) باشم، من آمدم تا رهرو راه بقیه‌الله‌الاعظم(عج) باشم، و در این راه تا آخرین قطره خونم جهاد می‌کنم و امیدوارم مورد قبول الله قرار گیرد . من از شما برادران و خواهران عزیز می‌خواهم که رهرو این راه باشید و رهرو رهبر بت شکن باشید تا به یاری حق بتوانیم اسلام را به معنای حقیقی به دنیا بشناسانیم و دنباله رو امامان معصوممان باشیم. ای برادران و خواهران من از شما عاجزانه خواهانم که رهبرمان را تا آخر یاری فرمائید زیرا که با یاری فرمودن او می‌توانیم اسلام را دوباره زنده کنیم، و من از شما پدر و مادر گرامیم تقاضا دارم که بگویید هرکس که از رهبرمان پیروی نمی‌کند. بگویید زیر تابوت مرا نگیرد زیرا آن فرد در اشتباه محض است و هنوز اسلام عزیز را به معنای حقیقی نشناخته است و عمر خود را بیهوده تلف می‌کند، و به خدا قسم که او جزو زیانکاران است. و از شما برادران تقاضا دارم اگر برایتان مقدور است به جبهه ها بیائید و جبهه ها را خالی نگذارید تا هر چه زودتر بر صدامیان کافر غلبه کنیم و کربلای عزیز را از دست این کافران بیرون آوریم و مشت بزرگ دیگری بر استکبار جهانی بزنیم. برادران به سوی جبهه ها بشتابید که اجری بس بزرگ برای شما دارد و با این کار خود را سرباز امام زمان (عج) نمائید و چه خوش گفت در آن سخن زیبا رهبرمان که من از این راه دور دست و بازوی پرتوان شما رزمندگان و سربازان امام زمان (عج) را می‌بوسم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.
آری ای برادران اگر طالب زندگی جاوید اخروی هستید به سوی جبهه ها بشتابید و در این سنگر عشق و شهادت با هوای نفس خود مبارزه کنید . والسلام
اشهدا ان لااله‌الاالله و اشهد ان محمداً رسول الله

اطلاعات این صفحه ان شاءالله کامل میشود

نظرات (۱)

بسیارعالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی